Telia Personal Work – products and services for your business

Käyttäjätuki

KÄYTTÄJÄTUKI RATKOO ONGELMAT

Telia DataInfon Käyttäjätuki on asiakkaan paras tuki ja turva. Mikäli laitteet tai ohjelmistot kieltäytyvät yllättäen yhteistyöstä, osaava ja nopea apu on aina puhelun tai sähköpostin päässä. Jos aivan tosihätä yllättää, karautamme käskystä myös paikan päälle.

Tekninen Asiakaspalvelu auttaa pattitilanteissa

Tekninen Asiakaspalvelu auttaa ja neuvoo kaikissa matkapuhelimiin ja työasemiin liittyvissä häiriötilanteissa. Mikäli laitteiden käyttöönotto hiertää tai tunnustenhallinta aiheuttaa harmaita hiuksia, huoli pois, me autamme. Ammattitaitoisesta helpparista saa aina selkeän ja nopean vastauksen pahempiinkin solmuihin. Tekniseen asiakaspalvelutukeen kuuluvat:

  • Laitteet
  • Käyttöjärjestelmät
  • Sovellukset
  • Järjestelmät

 

Apua puhelulla tai sähköpostilla

Tekninen asiakaspalvelu palvelee puhelimitse tai sähköpostilla

  • arkisin klo 8–17
  • sopimuksen mukaan 24/7

Asiakaspalvelumme on kansainvälistä, ja apua saa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Online-asiakaspalvelun voi tarvittaessa laajentaa myös muille kielille.

Tekninen Asiakaspalvelu voidaan tarjota itsenäisenä palveluna tai hallinta- ja elinkaaripalveluihin liittyvänä lisäpalveluna.

Valitse itse palvelutaso

Voit itse määritellä, miten perusteellista palvelua juuri teillä tarvitaan.  Asiakaspalvelussa on kolme vaihtoehtoista palvelutasoa:

  • Standard
  • Plus
  • Premium

Tarpeen tullen tulemme paikan päälle

Jos kapulat eivät lähdekään rattaista pelkällä puhelinsoitolla tai sähköpostilla, tulemme kotimaassa apuun ihan paikan päälle. Lähituki varmistaa kädestä pitäen, että ohjelmistot ja laitteet toimivat tehokkaasti ja häiriöttömästi.

Lähituelta saat ystävällistä ja osaavaa asennusapua sekä opastusta esimerkiksi uuteen kännykkään tai työasemaan. Vai ilmaantuiko puskista yllättävä vikatilanne? Koulutettu lähitukiasiantuntija auttaa myös sen ratkaisussa.

Näin lähituki palvelee

Missä asioissa lähituen puoleen siis voi kääntyä? Palveluun kuuluvat:

  • Asennuspalvelut
  • Päätelaitteiden ja ohjelmistojen vikatapausten ongelmanratkaisu
  • Loppukäyttäjätuki

Lähtituella on laitteiden lisäksi laaja asiantuntemus kaikista yleisimmistä käyttöjärjestelmistä, tileistä, sovelluksista ja liittymistä.

Lähituki palvelee arkisin klo 8–17. Vasteaika ja käytettävä palvelutaso sovitaan aina tilauskohtaisesti. Vasteaika voi vaihdella muutamasta tunnista muutamaan päivään.

Jäikö jokin askarruttamaan tai haluat tietää palveluistamme?

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, asiantuntijamme vastaavat kysymyksiinne sekä auttavat löytämään juuri teille sopivan palveluratkaisun.

ota yhteyttä