Kun järjestelmävastaava Jukka Aalto kuuli Telian tapahtumassa palvelulaitteista ensimmäisen kerran, kolahti ratkaisu häneen kertaheitolla: ”Nyt meidän ei enää tarvitse uhrata kallista aikaa mobiililaitteiden ylläpitoon.”
Niemelän auto parantaa asiakaspalvelua palvelulaitteilla
Autokaupan siirtyessä enenevästi autohalleista nettiin, korostuu kauppiaan ja asiakkaan välinen suhde. Uusiin Mercedes-Benz-autoihin erikoistunut Niemelän auto tarvitsee toimivia laitteita sujuvoittaakseen asiakaspalvelua, ja siksi yritys onkin ottanut käyttöönsä Telian palvelulaitteet.
Office 365 Sairaalaklovnien toiminnan apuna
Vaikka ulospäin Sairaalaklovnien toiminta näyttääkin lähinnä pöhköilyltä, tarvitaan hassuttelun taustalle järjestäytynyttä toimintaa. Pitääkseen toimintansa ruodussa, Sairaalaklovnit ottivat Telialta avukseen Microsoftin Office 365 -toimistopaketin.